Hjem Foredragsholdere Klikk eller kikk? Er visningsbaserte konverteringer verdiløse? Med Haakon Gedde-Dahl

Klikk eller kikk? Er visningsbaserte konverteringer verdiløse? Med Haakon Gedde-Dahl

Attribusjon er pokker så vanskelig. Kikker man på hva ulike kanaler bidrar med rapporteres det gjerne latterlig mange flere konverteringer enn det som faktisk er tilfelle. Veldig mange velger å nøste opp i dette rotet ved å for eksempel bruke Google Analytics som sin kilde til sannhet. Men er det nødvendigvis den beste løsningen? Finnes det andre enkle verktøy og tester man kan bruke for å evaluere effekten av reklamen sin? Og bør man kun konsentrere seg om å bruke få kanaler i sin performance-mix eller bredde seg ut mest mulig? Alt dette får du svar på i Haakons foredrag. 

Vi takker alle deltakere, foredragsholdere og samarbeidspartnere – og ønsker velkommen tilbake i 2026!

Allerede nå har vi lagt ut noen Super-EarlyBird billetter til de som vet de vil være med neste år: Kjøp super-earlybird billetter her

Gikk du glipp av foredraget eller ønsker du å se det en gang til så kan du se på foredraget her!

Om Haakon Gedde-Dahl:

Haakon Gedde-Dahl er Client Partner i Snapchat Norge og har hjulpet utallige norske annonsører med å lykkes helt nederst i trakta på Snapchat. Haakon kan gi deg svaret på alt du lurer på når det kommer til attribusjon, pixler, conversions api, optimalisering og riktig rapportering.