Klikk eller kikk? Er visningsbaserte konverteringer verdiløse? Med Haakon Gedde-Dahl

Attribusjon er pokker så vanskelig. Kikker man på hva ulike kanaler bidrar med rapporteres det gjerne latterlig mange flere konverteringer enn det som faktisk er tilfelle. Veldig mange velger å nøste opp i dette rotet ved å for eksempel bruke Google Analytics som sin kilde til sannhet. Men er det nødvendigvis den beste løsningen? Finnes det andre enkle verktøy og tester man kan bruke for å evaluere effekten av reklamen sin? Og bør man kun konsentrere seg om å bruke få kanaler i sin performance-mix eller bredde seg ut mest mulig? Alt dette får du svar på i Haakons foredrag.
Bestill billetter nå!
Prisen er kr 3.990, – eks.mva. per billett.
Om Haakon Gedde-Dahl:
Haakon Gedde-Dahl er Client Partner i Snapchat Norge og har hjulpet utallige norske annonsører med å lykkes helt nederst i trakta på Snapchat. Haakon kan gi deg svaret på alt du lurer på når det kommer til attribusjon, pixler, conversions api, optimalisering og riktig rapportering.