Moderne salgsmodellering: Optimaliser budsjett og kanalmiks med AI med Magnus Wrangell Ruud fra Odins.ai

Økt maskinkraft, AI og åpne rammeverk har gjort salgsmodellering (MMM) både mer effektivt og tilgjengelig. Oppdag hvordan moderne MMM kan hjelpe å svare på sentrale spørsmål som: Hva er det optimale mediebudsjettet, og hva er den beste kanalmiksen og budsjettallokeringen?
Bestill billett nå!
Prisen er kr 3.990, – eks.mva. per billett.
Om Magnus Wrangell Ruud
Magnus Wrangell Ruud er økonom og statistiker som, via tilfeldigheter, endte i markedsføringsbransjen. Han startet karrieren i Google og var senere med å stifte digitalbyrået Proletar, som ble kjøpt opp av The North Alliance og omdøpt til NoA Connect. Som medgründer av Odins.ai hjelper han selskaper med å få mer ut av markedsføringsbudsjettet ved hjelp av moderne salgsmodellering.