Performance Creativity i algoritmenes tidsalder med Margrethe Wam Solvang

Hvorfor fortsetter noen å snakke til målgruppene våre som om de skulle være en homogen gruppe mennesker?
I dette foredraget vil Margrethe Wam Solvang, managing director i Dentsu Creative Norge, dykke ned i konseptet performance creativity. Hun vil forklare hva vi mener med dette begrepet, og hvordan det kan brukes til å optimalisere kommunikasjon og markedsføring i en tid der algoritmer har stor innflytelse på hva vi ser og når vi ser det.
Foredraget vil gi innsikt i strategier og teknikker for å sikre at ditt budskap når frem til målgruppen, til tross for de utfordringene som algoritmestyrte plattformer kan medføre.
I tillegg vil hun presentere de fem hovedtrendene Dentsu Creative ser for 2025
- The “Good Enough” Life – En bevegelse mot enklere, selvdefinerte mål for suksess.
- The Togetherness Deficit – Nye måter å oppfylle behovet for tilknytning.
- Generation Blur – Å bygge bro over generasjonskløfter når aldersroller viskes ut.
- Curiouser and Curiouser – Globalisert digital kultur som driver nysgjerrighet, men som krever en gjennomtenkt tilnærming til kulturell utveksling.
- Algorithms and Blues – Algoritmestyrt innhold og handel som dominerer, og skaper både muligheter og risikoer i en stadig mer digital verden.
Margrethe vil også forklare hvordan Dentsu Creative integrerer performance creativity i alle sine tjenester for å sikre at kommunikasjonen gir effekt og resultater.
Margrethe vil vise hvordan de fem trendene kan brukes til å lage kommunikasjon som ikke bare er relevant og engasjerende, men som også gir resultater. Hun oppfordrer deltakerne til å ta aktive valg og transformere kunnskap til handling, og minne dem på at algoritmene gir oss muligheten til å kommunisere mer effektivt enn noen gang før.
Bestill billett nå!
Prisen er kr 3.990, – eks.mva. per billett.