Fra datakaos til gullgruve: Slik finner du dine mest verdifulle kunder i retail!

Carat og Dentsu jobber med et stort antall annonsører innenfor mange bransjer. Lokasjon og fysisk nedslagsfelt er essensielt for mange av disse – spesielt retail. Men hva kjennetegner de viktigste sluttkundene og den informasjon om disse som faktisk skaper effekt?
- Hvor finner man de beste kundene til retail-bedrifter og hvor går grensene i forhold til når du bør fokusere på offline og online kanaler?
- Hvordan kan du berike de datapunktene du allerede har med din eksisterende kundebase slik at du på enklest mulig måte kan skaffe lignende kunder?
- Hvordan forholde deg til konkurrenter i din egen bransje, hvordan ha en strategi og et en definert tiltakspakke i forhold til å bruke datasett riktig for å skape høyest ROMI?
I foredraget vil du få konkrete tips og innsikt for hvordan å best mulig bruke den informasjon man har, og verdiøke informasjonen med harde data som vil både være innsikts- og inntektsbringende.
Bestill billett nå!
Prisen er kr 3.990, – eks.mva. per billett.
Om Thomas Horn
Thomas er Leder av CRM og Kundelojalitet i Carat. Han har lang erfaring på hvordan man bør ha riktige og objektive datasett for å skape forretningsverdi, i en utfordrende markedsføringshverdag. Å kunne ha nok «Innsikt for å kunne gi Utsikt», er noe Thomas har vært opptatt av både i Dentsu og i tidligere arbeidsgivere som Volvo og Telia.