Program 2025
Velkommen til Performancekonferansen 2025. Her blir det en dag full av gode foredrag og faglig oppdateringer – fra inn- og utland.
Foredragene er fordelt mellom 3 saler på Vika kino.
Dørene åpner kl 08:00.
Vi ønsker Velkommen kl 08:30
Klokken 08:45
- Sal 1: Vær din egen merkevare – Fredrik Fornes
- Sal 2: Hvordan Elkjøp Nordic bruker data for å gi kundeverdi – Julie Paulsen (Nordic eCommerce Director i Elkjøp Nordic) og Christine Torp (Nordic Marketing Operations Director i Elkjøp Nordic)
Klokken 09:10
- Sal 1: Kunsten å vokse stort innen netthandel! – Erna Therese Widerøe (Strategisk rådgiver i Synlighet)
- Sal 2: Product og feed optimization for betalt og organisk søk – Philip Aasbø Winther (Head of SEO i s360)
- Sal 3: Fra datakaos til gullgruve: Slik finner du dine mest verdifulle kunder i retail! – Thomas Horn (Leder av CRM og Kundelojalitet i Carat)
Klokken 09:35
- Sal 1: How to create a successful SEO roadmap – Gus Pelogia (Senior SEO Product Manager hos Indeed)
- Sal 2: Moderne salgsmodellering: Optimaliser budsjett og kanalmiks med AI – Magnus Wrangell (Co-Funder i Odins.ai)
- Sal 3: AI-Powered Paid Search: Navigating the Future of Digital Advertising – Andreas Lang (Head of Paid Search at Transact)
Klokken 09:55
Pause
Klokken 10:15
- Sal 1: TikTok SEO – how to future-proof your search strategy with Social Search – Mathilda Høj (SEO Team Lead i Transact)
- Sal 2: Fra tall til tillit – Espen Grimmert (Leder for CRM og MarTech i KLP)
- Sal 3: Klikk eller kikk? Er visningsbaserte konverteringer verdiløse? – Haakon Gedde-Dahl (Client Partner i Snapchat Norge)
Klokken 10:35
- Sal 1: Teknologi og trender 2025-2026 – Torgeir Waterhouse (Founder and Partner at Otte)
Klokken 10:55
- Sal 1: The Never Normal – Peter Hinssen (Keynote Speaker)
Klokken 11:40
Pause og mat
Klokken 12:30
- Sal 1: Google Ads: Hvordan gå fra grunnleggende til medium til avansert bruk – Vegard Rohde Garder (Leder for Annonsering i Rocket)
- Sal 2: Performance Creativity i algoritmenes tidsalder – Margrethe Wam Solvang (Managing director i Dentsu Creative Norge)
Klokken 12:55
- Sal 1: Case fra Performance Awards
- Sal 2: Case fra Performance Awards
- Sal 3: Case fra Performance Awards
Klokken 13:05
- Sal 1: Case fra Performance Awards
- Sal 2: Case fra Performance Awards
- Sal 3: Case fra Performance Awards
Klokken 14:00
Utdeling av Performance Awards i Røverstaden
Utdeling av priser og det faglig programmet er forventet ferdig rundt kl 15:30, men det er mulighet til å bli igjen på Røverstaden for nettverking, faglig diskusjon og god stemning.
Frem mot selve dagen kan det skje endringer i hvilke foredrag som skal være hvor og når.