Program 2025
Velkommen til Performancekonferansen 2025. Her blir det en dag full av gode foredrag og faglig oppdateringer – fra inn- og utland.
Foredragene er fordelt mellom 3 saler på Vika kino.
Frem mot selve dagen kan det skje endringer i hvilke foredrag som skal være hvor og når.

Dørene åpner kl 08:00.
08:30
Velkommen til Performance Awards ved Erik Storm i Bra Søk og Camilla Gåre i Mediebyråforeningen.
08:45
- Sal 1: Vær din egen merkevare – Fredrik Fornes
- Sal 2: Hvordan Elkjøp Nordic bruker data for å gi kundeverdi – Julia Paulsen (Nordic eCommerce Director i Elkjøp Nordic)
09:10
- Sal 1: Kunsten å vokse stort innen netthandel! – Erna Therese Widerøe (Strategisk rådgiver i Synlighet)
- Sal 2: Fra datakaos til gullgruve: Slik finner du dine mest verdifulle kunder i retail! – Thomas Horn (Leder av CRM og Kundelojalitet i Carat)
- Sal 3: Performance Creativity i algoritmenes tidsalder – Margrethe Wam Solvang (Managing director i Dentsu Creative Norge)
09:35
- Sal 1: How to create a successful SEO roadmap – Gus Pelogia (Senior SEO Product Manager hos Indeed)
- Sal 2: Hva er vi villige til å betale for annonsering i sosiale medier? Et demokrati? – Eldar Skylstad (Client Director i Bloom)
- Sal 3: AI-Powered Paid Search: Navigating the Future of Digital Advertising – Andreas Lang (Head of Paid Search at Transact)
09:55
Pause
10:15
- Sal 1: TikTok SEO – how to future-proof your search strategy with Social Search – Mathilda Høj (SEO Team Lead i Transact)
- Sal 2: Fra tall til tillit – Espen Grimmert (Leder for CRM og MarTech i KLP)
- Sal 3: Klikk eller kikk? Er visningsbaserte konverteringer verdiløse? – Haakon Gedde-Dahl (Client Partner i Snapchat Norge)
10:35
- Sal 1: Teknologi og trender 2025-2026 – Torgeir Waterhouse (Founder and Partner at Otte)
10:55
- Sal 1: The Never Normal – Peter Hinssen (Keynote Speaker)
11:40
Pause og mat
12:30
- Sal 1: Google Ads: Hvordan gå fra grunnleggende til medium til avansert bruk – Vegard Rohde Garder (Leder for Annonsering i Rocket)
- Sal 2: Moderne salgsmodellering: Optimaliser budsjett og kanalmiks med AI – Magnus Wrangell (Co-Founder i Odins.ai)
- Sal 3: Product og feed optimization for betalt og organisk søk – Philip Aasbø Winther (Head of SEO i s360)
13:00
- Sal 1: Datadrevet suksess: Norwegian sin reise mot lønnsom vekst (Carat, dentsu)
- Sal 2: Hydro – Hvordan skape en 340% økning i antall leads på tvers av 30+ land med offline data og KI (s360)
- Sal 3: Koleur.no – Fra Best Practice til 250% Vekst (OMD)
13:15
- Sal 1: OneCall – Lansering av en helt ny digital medievaluta (GroupM Nexus/ EssenceMediacom)
- Sal 2: LHL – Mennesker i fokus, data som drivkraft (Frank & Dick)
- Sal 3: ice: Media som driver av vekst (Publicis Starcom)
13:30
Til Røverstaden for prisutdeling i Performance Awards
14:00
Utdeling av Performance Awards i Røverstaden
Utdeling av priser og det faglig programmet er forventet ferdig rundt kl 15:45, men det er mulighet til å bli igjen på Røverstaden for nettverking, faglig diskusjon og god stemning.
Fra kl 16:00 åpnes dørene for alle og vi håper flest mulig kommer innom for sosialt og nettverking. Rundt kl 20:00 avsluttes dagen!